هولوگرام کارت PVC

این لایه ها نوارهای باریکی هستند که توسط چاپگرهای چند لایی در کارت های پی وی سی تعبیه شده اند. از طریق چاپ هولوگرام می توان انواع کارت پی وی سی مانند کارت شناسایی، کارت پرسنلی، کارت گارانتی، کارت قرعه کشی و سایر کارت ها شخصی سازی نمود. اعمال هولوگرام بر روی کارت باعث افزایش امنیت کارت‌‌های چاپ شده پی وی سی می‌شود به گونه‌ ای که دیگران به هیچ وجه نمی‌‌توانند کارت شما را کپی کنند و از کارت استفاده‌‌های غیرقانونی نمایند. لازم به ذکر است که چاپگرها نمی‌توانند طرح هولوگرام امنیتی را کپی کنند؛ و کارت‌هایی که دارای چاپ hologram هستند، از کارت‌های تقلبی قابل تشخیص هستند. این نمونه هولوگرام هم جهت گارانتی کالا و اصالت و… مورد استفاده قرار می گیرد. در این مدل هولوگرام میکروتکست نگاری زمینه هولوگرام و طرح خطوط سه بعدی و نوشته ها زمینه ثابت بوده وقابل تغییر نیست، فقط لوگو یا طرح به صورت دو بعدی و ۷ رنگ روی هولوگرام چاپ خواهد شد.

چاپ هولوگرام بیشتر بر روی مدارک امنیتی مثل کارت ملی، شناسنامه، گذرنامه و… انجام‌ می‌شود تا تقلبی در آن‌ها صورت نگیرد و کسی نتواند این مدارک را جعل کند. بسیاری از شرکت های بزرگ برای برندسازی و افزایش اعتبار خود از برچسب های هولوگرامی استفاده‌ می‌کنند تا کالای خود را با اطمینان بیشتر به دست مصرف کننده برسانند. فیلم های هولوگرافیک در صنعت بسته بندی برای طیف گسترده ای از کاربردهای انعطاف پذیر ایده آل هستند. فیلم های هولوگرافیک وب گسترده معمولاً برای چاپ، بسته بندی هدیه، بسته بندی، لمینیت و برچسب های بازاریابی چشم نواز استفاده می شود، زیرا غنای فیلم به کیفیت و احساس کلی بسته بندی محصول می افزاید. ترکیب جوهرهای مات و شفاف با فناوری نوری فرصت ‌های گرافیکی موجود را بیشتر می ‌کند، هویت برند را تقویت می‌کند، توجه مشتری را به خود جلب می‌ کند و زندگی جدیدی را به طراحی بسته‌ های بالغ یا قدیمی می‌ بخشد.

  • با هولوگرام های سه بعدی مشتریان اطمینان کافی از ایمنی و کیفیت محصولات به دست می آورند.
  • علاوه بر آن، می توان آن ها را به راحتی و همچنین به سرعت تأیید کرد.
  • این هولوگرام ها به گونه ای طراحی و تولید می شوند که امکان کپی و جعل آن وجود ندارد.
  • • هولوگرام بخصوص نوع سه بعدی آن حاصل تخلخل تصاویر مختلف است به طوری که از هر زاویه ای، دید متفاوتی دارد و جعل آن به دانش تخصصی بالا، مواد اولیه با کیفیت و دقت فوق العاده بالا نیاز دارد.

این به گونه ای است که با دیدن هولگرام فرد می تواند با خیال راحت محصول را خریداری کند. این هولوگرام ها در مقابل آب و حرارت و … تا حد بسیار زیادی مقاوم هستند. امکان برداشتن هولوگرام از روی کالاها و چسباندن آن روی کالاهای دیگر وجود ندارد. تولید داخل با تضمین کیفیت بالاتر از مشابه وارداتى و نیمه وارداتى. به جایی از داستان رسیدیم که می‌خواهیم نگرشی کلی به آینده هولوگرام در صنعت داشته باشیم. • جهت اطمینان حاصل کردن نسبت به اصل بودن محصولات پر مصرف یا لوکس مانند جواهرات، قطعات کامپیوتر، ساعت، لوازم یدکی خودرو، محصولات دارویی، شیمیایی، مصالح ساختمانی، قطعات مهندسی و …

هولوگرام‌های کلیشه ای

برچسب ‌های هولوگرام استوک به دلیل محدودیت در دسترس بودن طرح چاپی، امنیت بیشتری نسبت به هولوگرام ‌های عمومی دارند. حداقل تیراژ به صرفه برای تولید هولوگرام سه بعدی ده هزار عدد می‌باشد، اما تولید هولوگرام سه بعدی در هر تیراژی قابل انجام است، برای دریافت قیمت تماس بگیرید. در مجموعه آذرهولوگرام تولید انواع هولوگرام در تعداد انبوه امکان پذیر است. شما می توانید با خیال راحت سفارش خود را در مجموعه ما به ثبت برسانید و در کم ترین زمان ممکن هولوگرام مورد نظر خود را با هر طرح و اندازه‌ای تحویل بگیرید. یکی از بهترین مزیت هایی که می توانیم برای هولوگرام های با طرح های عمومی بیان کنیم این است که چون این طرح ها، از پیش طراحی شده و چاپ شده هستند و سایزهای آن ها آماده و از پیش تعیین شده است.

هولوگرام های سه بعدی ترکیبی از عمق و رنگ های مختلف هستند که در زوایای مختلف تصاویر گوناگونی را ارائه میدهند. این هولوگرام ها از لحاظ فاکتور های امنیتی دارای بالاترین معیار ها هستند و اغلب برای گارانتی مدل های مختلف گوشی و محصولات با ارزش مورد استفاده قرار میگیرند. در نمونه کار های هولوگرام سه بعدی مجتمع چاپی سیناپکینگ نمونه کار شرکت های گارانتی موبایل همچون داریا همراه، تکنوتل و … برچسب های هولوگرام واقعی لیبل های اپتیکی هستند که با تکنولوژی لیزر و با استفاده از تجهیزات و تکنیکهای پیشرفته تولید می‌شوند. زمانیکه به برچسب هولوگرام واقعی در زیر نور نگاه می‌کنیم تصاویری رنگی دیده می‌شوند که با تغییر زاویه دید، طیفی از رنگهای مختلف را در لیبل های هولوگرام مشاهده می‌کنیم.

هولوگرام ترکیبی (دو و سه بعدی)

همانطور که از نامش هم مشخص است، این دست از لیبل های هولوگرامی دارای تصاویر و نوشته های بسیار ریز (در حد میکرو) است و نمیتوان حتی با چشم غیرمسلح آن را دید، چه برسد به کپی کردن. هولوگرام های حرارتی معمولا در مقیاس وسیع و در شرایطی که چسبانیدن آنها با دست ممکن نیست، کاربرد دارند. این هولوگرام ها با استفاده از مواد درجه یک و تکنیک های چاپی قوی تولید میشوند. این نوع از هولوگرام ها بسیار چسبنده هستند و عملا غیر قابل کندن میباشند و به وسیله فرایند حرارتی روی هر سطحی مانند پلاستیک، پی وی سی و … اخیرا این هولوگرام ها در رنگ ها ی متفاوت ساخته و نمایش داده می شوند و تصویر شان کاملا با شی اصلی متفاوت می باشد.

در این مقاله علاوه بر بیان کاربردها و مزایای برچسب هولوگرام و توضیحاتی که در مورد این برچسب امنیتی خواهیم داد. در نظر داریم که به معرفی چاپ هولوگرام قیمت مناسب در وب‌سایت خود بپردازیم. در نظر گرفتن برچسب های هولوگرام سفارشی در محصول و بسته بندی شما می تواند به شما کمک کند در بین رقبای خود متمایز شوید. بسته بندی محصول را در کنار افزایش آگاهی از برند بهبود می بخشد. همچنین یک عنصر منحصر به فرد به محصول شما اضافه می کند که علاوه بر جذابیت بصری، جذابیت آن را افزایش می دهد.

همهٔ این اصول مستقیماً به فرایند تولید و استفادهٔ آن مربوط می‌شود. این نوع، دارای نوشته‌های از پیش آماده می‌باشند که در برخی موارد با طرح‌ها و گیلوش‌های منحصر به فرد، نیز تلفیق شده‌اند. این نوشته‌ها عموما GENUINE ، ORIGINAL، OK و … غیره هستند که با توجه به کاربرد مشتری، انتخاب و تولید می‌شوند. در هولوگرام‌های عمومی، به‌هیچ‌وجه توانمندی امنیتی همانند طرح‌های اختصاصی وجود ندارد و به نوعی جنبه میان‌بر و سرعت بخشی و یا در مواردی پلمپ فیزیکی بدون توجه به امکان تولید مشابه را دارند. مخصوصا اگر با زیر لایه‌های تخریب شونده سفارش داده شود، می‌تواند تنها نیاز به امنیت فیزیکال و اطمینان از پلمپ را برآورده کند. و توسط صنایع، تولیدکنندگان و سازمان‌های تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

هولوگرام

این نور از پشت هولوگرام هدایت می شود و تصویر به سمت ناظر منتقل می شود. به عنوان مثال، از طریق یک هولوگرام کوچک، یک اتاق با اندازه کامل با افراد در آن را می توان دید که گویی هولوگرام یک پنجره است. اگر این هولوگرام به قطعات کوچک شکسته شود، باز هم می توان کل صحنه را از طریق هر قطعه مشاهده کرد. علاوه بر این، اگر یک پرتو لیزر غیر واگرا به سمت عقب (نسبت به جهت پرتو مرجع) از طریق هولوگرام هدایت شود، یک تصویر واقعی را می توان بر روی صفحه نمایش واقع در موقعیت اصلی جسم پخش کرد.

ما از قبل می‌دانیم که گذرگاه‌های عابر پیاده و تبلیغات هولوگرافی چگونه کار می‌کنند. اما ما فقط می‌توانیم تصور کنیم که چگونه شهرها و زندگی ما با تغییر سرعت تکامل یافتن فناوری تغییر خواهد کرد. آینده هولوگرافی در تلاقی هوش مصنوعی، فناوری دیجیتالی انسان و شبیه سازی صدا نهفته است. افزایش مداوم قدرت محاسباتی در سراسر جهان به ایجاد مدل‌های دیجیتالی انسانی کمک می‌کند تا تشخیص آن‌ها از مدل‌های واقعی دشوارتر شود. در سال 2013، دانشگاه سنت جورج لندن هولوگرام‌هایی را معرفی کرد که قادر به نمایش اعضای بدن انسان بودند.

صفحه عکاسی درست درجایی قرار داده می‌شود که دو پرتو تلاقی می‌کنند تا تصویر هولوگرام به وجود آید. هولوگرام یک ساختار فیزیکی است که اجزای نور را به یک تصویر می‌پراکند. اصطلاح “هولوگرام” را می‌توان به هر دو مورد “ماده رمز گذاری شده” و “تصویر نهایی” اطلاق نمود. یک تصویر هولوگرافیک را می‌توان از طریق پرینت هولوگرافیک روشن یا از طریق تاباندن لیزر از میان هولوگرام نمایان ساخت و تصویر را بر روی یک صفحه اجرا نمود. به طور کلی چیزی به عنوان کاغذ چاپ هولوگرام نداریم؛ بلکه هولوگرام را بر روی مواد مختلفی مثل کاغذ یا پلاستیک چاپ‌ می‌کنند. هولوگرام با استفاده از فویل تولید‌ می‌شود و بر روی پلاستیک یا کاغذ چاپ‌ می‌شود.

هولوگرام

ر این برچسب‌ها قابل برداشت از روی محصول نیستند زیرا از خود رد بر جای می‌گذارد. بر روی این بر چسب تصاویر و نوشته‌هایی در حد میکروب حک شده است که با چشم قابل رویت نیست  و کپی هم نمی‌شود. تحویل تمامی سفارشات از درب چاپخانه واقع در میدان بهارستان میباشد. استفاده از هولوگرام نیز یکی از نکاتی است که در بازاریابی مورد استفاده قرار میگیرد.

چاپ هولوگرام امنیتی را می توان در طرح ها و اندازه های مختلف تولید کرد. این هولوگرام ها به گونه ای طراحی و تولید می شوند که امکان کپی و جعل آن وجود ندارد. این نوع هولوگرام به منظور حفاظت از کالاها ، بسیار مناسب می باشد و کارایی های بسیاری دارد.

هولوگرام

حالا که متوجه شدیم هولوگرام چیست و چه کاربردی دارد، لازم است تا با انواع هولوگرام نیز آشنا شویم. هولوگرام را می‌توان یکی از مطمئن‌ترین راه‌ها برای تضمین اصالت کالا در نظر گرفت به این خاطر که امکان تکثیر آن‌ها وجود ندارد. طی این فرایند نور لیزر از یک منبع خاص به سمت شیء مد نظر که قصد عکاسی از آن را داریم هدایت می‌شود.

البته شما می توانید یک سری اطلاعات پایه ای مانند شماره سریال یا لوگو را نیز به این طرح ها اضافه نمایید اما همین اطلاعات نیز ماهیت هولوگرامی ندارند و وقت گیر نیستند. باید خدمت تان عرض کنیم که هولوگرام ها با توجه به قابلیت های مختلفی که دارند، در دسته بندی های مختلفی قرار میگیرند. نوع مصرف، نوع بهره برداری، نوع الصاق، نحوه ی تولید و نوع مصرف، همگی مواردی هستند که می توانند دسته بندی های هولوگرام را ایجاد نمایند. با این حال، فناوری جدید هولوگرافی در حال توسعه است که تصاویر سه بعدی را از مکان دیگری در زمان واقعی پیش بینی می‌کند. تصاویر همچنین ایستا هستند، اما هر دو ثانیه یکبار تجدید می‌شوند و یک اثر حرکت بارق مانند ایجاد می‌کنند.

فقط باید بدانید که در آلتینای مشاورانی هستند که می توانند در سفارش دهی هولوگرام به شما راهنمایی های خاصی را ارائه کنند پس اصلا نیاز نیست نگران موردی باشید. هولوگرام نیز علاوه بر این که کارایی خودش را دارد می تواند به شما این امر را القا کند که کارها و خدمات تان را بسیار با کیفیت ارائه دهید. در طراحی هولوگرام باید از افرادی کمک بگیریم که آشنایی درست و کافی از چاپ  وطراحی هولوگرام داشته باشند و همچنین در این زمینه تجربه و نمونه کار زیادی داشته باشند. از رنگ هایی که می توان در چاپ هولوگرام استفاده کرد می توان به رنگ طلایی و نقره ای و نرگین کمانی اشاره کرد.

در این دست هولوگرام به سبب عمقی که تصاویر دارند، لایه ها بصورت دو و سه بعدی نمایش داده میشوند از این رو به آن هولوگرام پیچیده یا چندلایه ای نیز گفته میشود. اما فناوری هولوگرام صرفا به بازسازی تصاویر واقع‌گرایانه محدود نمی‌شود. هولوگرام‌ های گذری وقتی نور تک‌رنگ (فقط با یک طول موج) به آن‌ها برخورد می‌کند، تصویر ۳ بُعدی تولید می‌کنند. هولوگرام‌های بازتابی وقتی لیزر یا نور سفید از سطح آن‌ها منعکس می‌شود، این تصویر سه بُعدی را تولید می‌کنند.

جعل و کلاهبرداری ضررات بی شماری برای تولیدکنندگان و مصرف کنندگان به دنبال دارد. تولید کنندگان با وجود این کلاهبرداری ها با مشکلات بسیاری در بخش سرمایه گذاری رو به رو می شوند و مصرف کنندگان از حق طبیعی شان یعنی کیفیت محصول و ضمانت اجرایی آن محروم می شوند. در این نوع هولوگرام بصورت حرارتی برروی سطح مورد نظر مانند پارچه‏ ، فلزات ، پلاستیک ، چرم ، کاغذ و …..

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

سایت شرط بندی انفجار با درگاه مستقیم: بهترین راه برای برنده شدن
خوش آمدید به دنیای جدید شرط بندی با سایت کرش رویال
استقبال کنید صرافی فروش notcoin: بینش جدیدی برای پرداخت های امن و سریع
استقبال کنید صرافی فروش notcoin: بینش جدیدی برای پرداخت های امن و سریع
شرط بندی: هنری یا شانس؟
Unveiling the Intriguing World of Live Cam Shows
تماس با ما
محتوای این وب‌سایت توسط فناوری‌های هوش مصنوعی از داده‌های اینترنتی تولید شده و ما هیچ مسئولیتی در قبال دقت آن نمی‌پذیریم و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.